با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آزمون برج لندن مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران دوقطبی نوع I و افراد بهنجار با استفاده از آزمون های ویسکانسین و برج لندن [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 75-88]

  • آزمون عصب -روان شناختی ساخت و رواسازی آزمون عصب - روان شناختی تشخیص اختلال‌های یادگیری غیرکلامی برای کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 9-36]

  • آزمون ویسکانسین مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران دوقطبی نوع I و افراد بهنجار با استفاده از آزمون های ویسکانسین و برج لندن [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 75-88]

  • آگاهی واجی اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال بر حافظه فعال واج‌شناختی و آگاهی واجی دانش‌آموزان نارساخوان: یک مطالعه نوروسایکولوژیک [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 25-40]

ا

  • اجتناب شناختی اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر شناخت اجتماعی، کنترل مهاری و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 89-108]

  • اختلالات طیف اوتیسم اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) برتعاملات اجتماعی و انتقال توجه در کودکان دارای اختلالات طیف اوتیسم [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 131-144]

  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی توانبخشی شناختی مغز بر سرعت پردازش اطلاعات و دوره بی‌پاسخی روانشناختی در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 41-52]

  • اختلال یادگیری غیرکلامی ساخت و رواسازی آزمون عصب - روان شناختی تشخیص اختلال‌های یادگیری غیرکلامی برای کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 9-36]

  • اختلال خواندن اثربخشی مداخله بازی‌های فعال بر حافظه کاری دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 149-162]

  • اختلال دوقطبی I مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران دوقطبی نوع I و افراد بهنجار با استفاده از آزمون های ویسکانسین و برج لندن [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 75-88]

  • اختلال نارسایی توجه_بیش فعالی اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود حافظه‌کاری در کودکان مبتلا به نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 117-130]

  • اختلال نارسایی توجه_بیش فعالی فراتحلیل بررسی اثربخشی مداخلات حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه_بیش‌فعالی و مقایسه حافظه فعال آن ها با کودکان عادی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 141-160]

  • اختلال نارسایی توجه/بیش­ فعالی اثربخشی مداخلات توانبخشی شناختی مغز بر کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 131-140]

  • ادراک بصری تأثیر پیچیدگی تصاویر معماری و پیشینه ذهنی مخاطب بر تولید زمان و میانگین ضربان قلب افراد: مطالعه برروی دانشجویان معماری و غیرمعماری [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 123-140]

  • ادراک زمان تعامل حافظه کاری و بازه زمانی در ادراک زمان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 99-114]

  • ادراک زمان تاثیر ابعاد مختلف هیجان چهره بر ادراک زمان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 115-134]

  • ارتقاء شناختی اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 73-88]

  • اعتباریابی ساخت و رواسازی آزمون عصب - روان شناختی تشخیص اختلال‌های یادگیری غیرکلامی برای کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 9-36]

  • افسردگی پیش بینی خطای شناختی حافظه بر اساس خودکار آمدی تحصیلی، عاطفه منفی و افسردگی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 103-116]

  • افسردگی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و تصمیم‌گیری پرخطر در افراد مبتلا به افسردگی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 57-74]

  • افسردگی اساسی نقش هم‌توانی قشری مغز (کوهرنس) در پیش‌بینی پردازش هیجانی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 75-92]

  • الکتروانسفالوگرافی تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر فعال‌سازی نورون‌های آینه‌ای در مهارت روپایی فوتبال [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-122]

  • الگوی زنده تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر فعال‌سازی نورون‌های آینه‌ای در مهارت روپایی فوتبال [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-122]

  • الگوی ویدئویی تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر فعال‌سازی نورون‌های آینه‌ای در مهارت روپایی فوتبال [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-122]

  • امواج آلفا تفاوت‌های کارکردی همگام‌سازی امواج باند آلفا در نواحی خلفی و قدامی مغز در طول تفکر واگرا و همگرا [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 53-72]

  • انتقال توجه اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) برتعاملات اجتماعی و انتقال توجه در کودکان دارای اختلالات طیف اوتیسم [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 131-144]

ب

  • بازتولید زمان تعامل حافظه کاری و بازه زمانی در ادراک زمان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 99-114]

  • بازی­ های فعال اثربخشی مداخله بازی‌های فعال بر حافظه کاری دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 149-162]

  • بازه زمانی تعامل حافظه کاری و بازه زمانی در ادراک زمان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 99-114]

  • بیان هیجانی چهره تاثیر ابعاد مختلف هیجان چهره بر ادراک زمان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 115-134]

  • باورهای فراطبیعی- EEG- دلتا – تتا – آلفا – بتا – امواج مغزی الگوی امواج مغزی در باورهای فراطبیعی : مطالعه ای مبتنی بر EEG در گروه های شدید و خفیف [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 89-98]

  • برانگیختگی تاثیر ابعاد مختلف هیجان چهره بر ادراک زمان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 115-134]

  • بریل خوانی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر بریل‌نویسی و بریل‌خوانی (مطالعه‌ی موردی: دانش-آموزانِ با نقص بینایی دوره ابتدایی شهر یاسوج) [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 9-26]

  • بریل نویسی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر بریل‌نویسی و بریل‌خوانی (مطالعه‌ی موردی: دانش-آموزانِ با نقص بینایی دوره ابتدایی شهر یاسوج) [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 9-26]

  • بیش فعالی تأثیر تحریک نورون‌های آینه‌ای بر تشخیص هیجان چشم در بزرگسالان بیش‌فعال [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 93-108]

  • بیماران مبتلا به سکته مغزی اثر بخشی توان بخشی شناختی بر بهبود حافظه روزمره بیماران دچار سکته مغزی نوع ایسکمیک [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 27-42]

پ

  • پیچیدگی بصری تأثیر پیچیدگی تصاویر معماری و پیشینه ذهنی مخاطب بر تولید زمان و میانگین ضربان قلب افراد: مطالعه برروی دانشجویان معماری و غیرمعماری [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 123-140]

  • پردازش هیجانی نقش هم‌توانی قشری مغز (کوهرنس) در پیش‌بینی پردازش هیجانی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 75-92]

ت

  • تاخیر رشدی تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی بر عملکرد حرکتی کودکان با تأخیر رشدی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 9-24]

  • تحریک الکتریکی اثرات یک جلسه تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر چرخش ذهنی تصاویر دست و حافظه دیداری فضایی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 37-54]

  • تحریک الکتریکی فراجمجمه­ای با جریان متناوب (tACS) اثریخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان متناوب(tACS)، بر توان مطلق موج آلفای ناحیه پیشانی در افراد مصرف کننده متآمفتامین [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 43-58]

  • تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه­ای(tDCS) اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و تصمیم‌گیری پرخطر در افراد مبتلا به افسردگی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 57-74]

  • تحریک فراجمجمه­ای مغز با جریان مستقیم الکتریکی اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) برتعاملات اجتماعی و انتقال توجه در کودکان دارای اختلالات طیف اوتیسم [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 131-144]

  • ترمیم اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 73-88]

  • تیزهوشی و استعداد مقایسه نیمرخ عصب‌-‌روان‌شناختی دانش‌آموزان تیزهوش و بااستعداد کم‌آموز و موفق در درس ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 59-88]

  • تشخیص هیجانات چشم تأثیر تحریک نورون‌های آینه‌ای بر تشخیص هیجان چشم در بزرگسالان بیش‌فعال [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 93-108]

  • تصمیم­گیری پرخطر اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و تصمیم‌گیری پرخطر در افراد مبتلا به افسردگی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 57-74]

  • تصویرسازی حرکتی اثرات یک جلسه تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر چرخش ذهنی تصاویر دست و حافظه دیداری فضایی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 37-54]

  • تعاملات اجتماعی اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) برتعاملات اجتماعی و انتقال توجه در کودکان دارای اختلالات طیف اوتیسم [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 131-144]

  • تفکر واگرا و همگرا تفاوت‌های کارکردی همگام‌سازی امواج باند آلفا در نواحی خلفی و قدامی مغز در طول تفکر واگرا و همگرا [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 53-72]

  • تمرینات ورزشی اعتیاد نقش واسطه‌ای مشکلات تنظیم هیجانی در رابطه بین سیستم فعال‌ساز رفتاری با اعتیاد به تمرینات ورزشی در ورزشکاران پرورش اندام [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 55-74]

  • تنظیم هیجانی نقش واسطه‌ای مشکلات تنظیم هیجانی در رابطه بین سیستم فعال‌ساز رفتاری با اعتیاد به تمرینات ورزشی در ورزشکاران پرورش اندام [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 55-74]

  • توانبخشی شناختی اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود حافظه‌کاری در کودکان مبتلا به نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 117-130]

  • توانبخشی شناختی اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی رایانه‌محور بر بهبود حافظه فعال بیماران مبتلا به سکته مغزی در شهر تبریز [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 157-172]

  • توان بخشی شناختی اثر بخشی توان بخشی شناختی بر بهبود حافظه روزمره بیماران دچار سکته مغزی نوع ایسکمیک [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 27-42]

  • توانبخشی شناختی رایانه‌ای اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر شناخت اجتماعی، کنترل مهاری و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 89-108]

  • توانبخشی مغز اثربخشی توانبخشی شناختی مغز بر سرعت پردازش اطلاعات و دوره بی‌پاسخی روانشناختی در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 41-52]

  • توان مطلق موج آلفا اثریخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان متناوب(tACS)، بر توان مطلق موج آلفای ناحیه پیشانی در افراد مصرف کننده متآمفتامین [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 43-58]

  • توانمندسازی اثربخشی برنامه توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 25-42]

  • توجه انتخابی اثربخشی مداخلات توانبخشی شناختی مغز بر کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 131-140]

  • توجه هیجانی تاثیر ابعاد مختلف هیجان چهره بر ادراک زمان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 115-134]

  • تولید زمان تأثیر پیچیدگی تصاویر معماری و پیشینه ذهنی مخاطب بر تولید زمان و میانگین ضربان قلب افراد: مطالعه برروی دانشجویان معماری و غیرمعماری [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 123-140]

ج

  • جبران اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 73-88]

چ

  • چرخش ذهنی دست اثرات یک جلسه تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر چرخش ذهنی تصاویر دست و حافظه دیداری فضایی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 37-54]

ح

  • حافظه دیداری-فضایی اثرات یک جلسه تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر چرخش ذهنی تصاویر دست و حافظه دیداری فضایی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 37-54]

  • حافظه روزمره اثر بخشی توان بخشی شناختی بر بهبود حافظه روزمره بیماران دچار سکته مغزی نوع ایسکمیک [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 27-42]

  • حافظه فعال اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی رایانه‌محور بر بهبود حافظه فعال بیماران مبتلا به سکته مغزی در شهر تبریز [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 157-172]

  • حافظه فعال مقایسه نیمرخ عصب‌-‌روان‌شناختی دانش‌آموزان تیزهوش و بااستعداد کم‌آموز و موفق در درس ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 59-88]

  • حافظه فعال فراتحلیل بررسی اثربخشی مداخلات حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه_بیش‌فعالی و مقایسه حافظه فعال آن ها با کودکان عادی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 141-160]

  • حافظه فعال واج‌شناختی اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال بر حافظه فعال واج‌شناختی و آگاهی واجی دانش‌آموزان نارساخوان: یک مطالعه نوروسایکولوژیک [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 25-40]

  • حافظه کاری اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود حافظه‌کاری در کودکان مبتلا به نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 117-130]

  • حافظه کاری اثربخشی مداخله بازی‌های فعال بر حافظه کاری دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 149-162]

  • حافظه کاری هیجانات اجتماعی و شناخت: تأثیر هیجانات شرم و گناه بر حلقه واج شناختی و لوح دیداری فضایی حافظه کاری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 43-56]

  • حافظه کاری تعامل حافظه کاری و بازه زمانی در ادراک زمان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 99-114]

خ

  • خطای شناختی حافظه پیش بینی خطای شناختی حافظه بر اساس خودکار آمدی تحصیلی، عاطفه منفی و افسردگی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 103-116]

  • خودکار آمدی تحصیلی پیش بینی خطای شناختی حافظه بر اساس خودکار آمدی تحصیلی، عاطفه منفی و افسردگی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 103-116]

  • خوشایندی تاثیر ابعاد مختلف هیجان چهره بر ادراک زمان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 115-134]

د

  • دانش آموزان اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر بریل‌نویسی و بریل‌خوانی (مطالعه‌ی موردی: دانش-آموزانِ با نقص بینایی دوره ابتدایی شهر یاسوج) [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 9-26]

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش پردازش حسی بر بهبود مهارت‌های عصب‌روان شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 89-102]

  • درمان ترمیم شناختی اثربخشی برنامه درمان ترمیم شناختی بر نیمرخ مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان کم‌شنوای پیش‌دبستانی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 9-24]

  • دوره بی­پاسخی روانشناختی اثربخشی توانبخشی شناختی مغز بر سرعت پردازش اطلاعات و دوره بی‌پاسخی روانشناختی در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 41-52]

ر

  • راهبردهای پردازش حسی اثربخشی آموزش پردازش حسی بر بهبود مهارت‌های عصب‌روان شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 89-102]

  • رواسازی ساخت و رواسازی آزمون عصب - روان شناختی تشخیص اختلال‌های یادگیری غیرکلامی برای کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 9-36]

ز

  • زمان تأثیر پیچیدگی تصاویر معماری و پیشینه ذهنی مخاطب بر تولید زمان و میانگین ضربان قلب افراد: مطالعه برروی دانشجویان معماری و غیرمعماری [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 123-140]

  • زمان واکنش اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و تصمیم‌گیری پرخطر در افراد مبتلا به افسردگی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 57-74]

س

  • سرعت پردازش مقایسه نیمرخ عصب‌-‌روان‌شناختی دانش‌آموزان تیزهوش و بااستعداد کم‌آموز و موفق در درس ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 59-88]

  • سرعت پردازش اطلاعات اثربخشی توانبخشی شناختی مغز بر سرعت پردازش اطلاعات و دوره بی‌پاسخی روانشناختی در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 41-52]

  • سرکوب ریتم میو تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر فعال‌سازی نورون‌های آینه‌ای در مهارت روپایی فوتبال [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-122]

  • سیستم عصبی مروری بر اثرات عصبی و شناختی کووید – 19 [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 135-146]

  • سیستم فعال‌ساز رفتای نقش واسطه‌ای مشکلات تنظیم هیجانی در رابطه بین سیستم فعال‌ساز رفتاری با اعتیاد به تمرینات ورزشی در ورزشکاران پرورش اندام [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 55-74]

  • سکته مغزی اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی رایانه‌محور بر بهبود حافظه فعال بیماران مبتلا به سکته مغزی در شهر تبریز [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 157-172]

ش

  • شخصیت نقش واسطه‌ای مشکلات تنظیم هیجانی در رابطه بین سیستم فعال‌ساز رفتاری با اعتیاد به تمرینات ورزشی در ورزشکاران پرورش اندام [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 55-74]

  • شناخت هیجانات اجتماعی و شناخت: تأثیر هیجانات شرم و گناه بر حلقه واج شناختی و لوح دیداری فضایی حافظه کاری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 43-56]

  • شناخت اجتماعی اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر شناخت اجتماعی، کنترل مهاری و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 89-108]

ض

  • ضربان قلب تأثیر پیچیدگی تصاویر معماری و پیشینه ذهنی مخاطب بر تولید زمان و میانگین ضربان قلب افراد: مطالعه برروی دانشجویان معماری و غیرمعماری [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 123-140]

ع

  • عاطفه منفی پیش بینی خطای شناختی حافظه بر اساس خودکار آمدی تحصیلی، عاطفه منفی و افسردگی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 103-116]

  • عصب روانشناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر بریل‌نویسی و بریل‌خوانی (مطالعه‌ی موردی: دانش-آموزانِ با نقص بینایی دوره ابتدایی شهر یاسوج) [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 9-26]

  • عصب – روانشناختی تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی بر عملکرد حرکتی کودکان با تأخیر رشدی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 9-24]

  • عصب‌روان‌شناختی اثربخشی آموزش پردازش حسی بر بهبود مهارت‌های عصب‌روان شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 89-102]

  • عفونت کرونا ویروس مروری بر اثرات عصبی و شناختی کووید – 19 [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 135-146]

  • عملکرد حرکتی تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی بر عملکرد حرکتی کودکان با تأخیر رشدی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 9-24]

  • عملکرد خواندن اثربخشی آموزش پردازش حسی بر بهبود مهارت‌های عصب‌روان شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 89-102]

  • عملکرد خواندن اثربخشی برنامه توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 25-42]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل بررسی اثربخشی مداخلات حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه_بیش‌فعالی و مقایسه حافظه فعال آن ها با کودکان عادی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 141-160]

  • فعالیت­ هوازی اثربخشی مداخله بازی‌های فعال بر حافظه کاری دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 149-162]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران دوقطبی نوع I و افراد بهنجار با استفاده از آزمون های ویسکانسین و برج لندن [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 75-88]

  • کارکردهای اجرایی مقایسه نیمرخ عصب‌-‌روان‌شناختی دانش‌آموزان تیزهوش و بااستعداد کم‌آموز و موفق در درس ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 59-88]

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی مداخلات توانبخشی شناختی مغز بر کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 131-140]

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 73-88]

  • کارکردهای اجرایی خودتنظیمی اثربخشی برنامه توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 25-42]

  • کلیدواژه‌ها: آموزش حافظه فعال اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال بر حافظه فعال واج‌شناختی و آگاهی واجی دانش‌آموزان نارساخوان: یک مطالعه نوروسایکولوژیک [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 25-40]

  • کم‌آموزی مقایسه نیمرخ عصب‌-‌روان‌شناختی دانش‌آموزان تیزهوش و بااستعداد کم‌آموز و موفق در درس ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 59-88]

  • کنترل مهاری اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر شناخت اجتماعی، کنترل مهاری و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 89-108]

  • کودکان کم‌شنوا اثربخشی برنامه درمان ترمیم شناختی بر نیمرخ مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان کم‌شنوای پیش‌دبستانی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 9-24]

  • کووید – 19 مروری بر اثرات عصبی و شناختی کووید – 19 [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 135-146]

م

  • متآمفتامین اثریخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان متناوب(tACS)، بر توان مطلق موج آلفای ناحیه پیشانی در افراد مصرف کننده متآمفتامین [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 43-58]

  • مداخلات شناختی مغز اثربخشی مداخلات توانبخشی شناختی مغز بر کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 131-140]

  • مداخله بهنگام تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی بر عملکرد حرکتی کودکان با تأخیر رشدی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 9-24]

  • مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی اثربخشی برنامه درمان ترمیم شناختی بر نیمرخ مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان کم‌شنوای پیش‌دبستانی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 9-24]

ن

  • نارساخوان اثربخشی آموزش پردازش حسی بر بهبود مهارت‌های عصب‌روان شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 89-102]

  • نارساخوانی اثربخشی برنامه توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 25-42]

  • نارساخوانی اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال بر حافظه فعال واج‌شناختی و آگاهی واجی دانش‌آموزان نارساخوان: یک مطالعه نوروسایکولوژیک [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 25-40]

  • نقص بینایی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر بریل‌نویسی و بریل‌خوانی (مطالعه‌ی موردی: دانش-آموزانِ با نقص بینایی دوره ابتدایی شهر یاسوج) [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 9-26]

  • نواحی خلفی و قدامی تفاوت‌های کارکردی همگام‌سازی امواج باند آلفا در نواحی خلفی و قدامی مغز در طول تفکر واگرا و همگرا [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 53-72]

  • نوجوان اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 73-88]

  • نوروفیدبک تأثیر تحریک نورون‌های آینه‌ای بر تشخیص هیجان چشم در بزرگسالان بیش‌فعال [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 93-108]

  • نورون­ های آینه­ای تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر فعال‌سازی نورون‌های آینه‌ای در مهارت روپایی فوتبال [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-122]

  • نورون‌های آینه‌ای تأثیر تحریک نورون‌های آینه‌ای بر تشخیص هیجان چشم در بزرگسالان بیش‌فعال [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 93-108]

ه

  • هیجانات اجتماعی هیجانات اجتماعی و شناخت: تأثیر هیجانات شرم و گناه بر حلقه واج شناختی و لوح دیداری فضایی حافظه کاری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 43-56]

  • هم­توانی قشری نقش هم‌توانی قشری مغز (کوهرنس) در پیش‌بینی پردازش هیجانی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 75-92]

  • همگام سازی تفاوت‌های کارکردی همگام‌سازی امواج باند آلفا در نواحی خلفی و قدامی مغز در طول تفکر واگرا و همگرا [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 53-72]